A takarításon túl az életminőség javítása és munkahelyek ragyogóvá tétele a cél.

Makulátlan környezetet varázsolunk az irodában, hogy az ott dolgozók a legtöbbet tudjátok kihozni magukból.

A munkahely tisztaságán és rendezettségén komoly összegek múlhatnak, hisz elképesztő hatással van az emberek hatékonyságára, közérzetére, sőt egészségi állapotára.

Segítünk, hogy neked csak a boldog pillanatokra kelljen figyelned.

Egy rosszul takarított munkahely jelentős problémákat vet fel.

Nem megfelelő munkakörnyezet

Minden poros, pókháló motoszkál itt-ott, koszosak az ablakok – ismerős? A legtöbb irodában ez az átlag tisztasági szint. A takarítást végző személy nap végén felporszívózik és felmos, azonban ez nem elég. 2-3 hónap felszínes takarítás után felhalmozódik a piszok, és ez nagyban megárt a munkamorálnak és az egészségnek, nem beszélve az imidzsről.

Felszínes, félig kész takarítás

Van egy 1 személyes takarító személyzeted, aki naponta felmos, netán elteszi a kávéscsészéket a konyhából, és félig-meddig felporszívóz kéthetente? Ez sajnos messze nem elég ahhoz, hogy egy irodát tisztán tarts.

Pocsék közérzet, romba dőlt hatékonyság

Nem csoda, hogy az irodában dolgozók lehangoltak, búskomorak vagy nem szívesen járnak be, inkább home office-ban dolgoznának. Legyünk őszinték: kinek lenne kedve bemenni egy poros, a sarkokban pókhálós, nap végén hipó szagban úszó irodába? Nem beszélve arról, hogy a rendezetlen, piszkos környezet nagy ívben rombolja a hatékonyságot.

Kényszermunka

Az irodában fogadod az ügyfeleket, akik szerződést írnak alá, vagy tanácsadásra érkeznek? Szerinted milyen benyomásuk lesz a cégedről, amikor belépnek egy olyan helyiségbe, ahol koszos az ablak. Nem biztos, hogy másodjára is eljön, ha azt érzi a takarításon hogy az kényszerből van csinálva.

Időhiány

Gondolom, sokszor felmerült benned, hogy hívsz egy csapatot, aki végez egy nagytakarítást A-Z-ig, csak éppenséggel lehetetlen volt olyan időpontot találni, amikor ez nem zavarná a munkát.

Szakértelem hiánya

Reggelente ahogy belépsz tisztítószerek hevernek random helyeken? A székek pedig összevissza hagyva a szoba közepén? Fehér csíkok virítanak a padlón, az előző esti felmosás maradványaiként? Igen, tudjuk mennyire el tudja venni az ember kedvét a naptól. Ez a következménye annak, ha nem megfelelő szakértelemmel és vegyszerekkel folyik a takarítás.

Mikor volt utoljára
nagytakarítás az irodádban?

Több hónapig elhanyagolt környezetben vastag porréteg, baktériumok és kórokozók rakódnak le. Ezek beleivódnak a felületekbe, és szinte lehetetlen eltávolítani őket.

Nem beszélve arról, hogy ezeknek a belégzése komoly veszélyt jelent az egészségre.

Ne hagyd, hogy a munkavállalók vagy bérlők a koszos iroda miatt menjenek betegszabadságra.

A tökéletes tisztaság egy olyan tényező, melyet sikeres munkaadóként vagy iroda tulajdonosként nem engedhet meg magának az ember, hogy elhanyagolja.

Hogy miért?

1. A ragyogó környezet motiváló faktor

Ha az irodába belépve kellemes, friss illat és szemmel látható tisztaság, rendezettség fogadja a dolgozókat, azonnal jobb kedvre derülnek, és motiváltabbak lesznek a napi teendők elvégzésében. Nem akarnak majd minél előbb szabadulni, szívesen tartózkodnak az irodában.

2. Hitelesebb, megbízhatóbb leszel az ügyfelek szemében

Amennyiben az ügyfélnek nem csak meleg fogadtatásban, hanem makulátlan környezetben lesz része, garantáltan profibbnak, megbízhatóbbnak tart majd, hisz látja, ez a cég aztán mindenre figyel.

3. Segít a profit növelésében

Motiváltabb munkavállalók, elégedettebb ügyfelek és jobb eredmények – ezeket tudja hozni egy olyan környezet, amely makulátlanul tiszta és rendezett. 

Te is ilyen munkahelyet szeretnél biztosítani a dolgozóidnak, bérlőidnek?

Olyan elsőosztályú munkakörnyezetet kínálni, ahol…

Ezt pofon egyszerűen el tudod érni!

Hogyan?

Időről időre gondoskodj az iroda alapos takarításáról, fertőtlenítéséről.

Mi tudunk ebben segíteni!

Ha minket bízol meg ezzel a küldetéssel, akkor…

Megszűnnek a tisztasággal
kapcsolatos aggályaid

Nem kell többet azon töprengeni, hogy vajon mikor jön el az a pont, hogy már nem látsz ki az ablakon, mert annyira piszkos, vagy a fürdőben mikor lesz már annyira vastag a vízkőréteg a csaptelepen, hogy nem lehet majd megnyitni. Ezek a gondjaid meg fognak szűnni.

Professzionális csapat végez
színvonalas munkát

Közel egy évtizedes tapasztalattal rendelkezünk, a legjobb minőségű vegyszereket használjuk és egy szuper, összeszokott, lelkiismeretes csapatként végezzük el a ránk bízott feladatot.

Kellemesebb légkört teremtünk

Öröm lesz bejárni, mert kellemes illat és ragyogóan tiszta ablakok fogadnak majd, és szívesebben dolgoznak onnan a munkavállalók, bérlők.

Akkor megyünk, amikor Neked jó

Tudjuk, milyen hatalmas kihívás olyan időpontot találni, ami mindkét félnek megfelel. Azonban, mi rugalmasan kezeljük, akkor megyünk ki, amikor Neked alkalmas, nem zavarjuk a munkátokat.

Ezt mind tudjuk Neked biztosítani.

Piperetakarítás

Az adott helyiséget a legapróbb részletekig kitakarítjuk, centiméterről-centiméterre, hogy egy felület se maradjon koszosan.

Ez a szolgáltatásunk már egy fokkal költségesebb, viszont 100%-os garanciát vállalunk munkánkra tehát panasz esetén díjmentesen kijavítunk mindent, amivel nem vagy elégedett.

Extra szolgáltatásaink is igénybe vehetőek, külön-külön:

Speciális fertőtlenítő takarítás

Szőnyegtisztítás / Padlószőnyeg tisztítás

Rész takarítás (csak egy adott helyiséget)

Felújítás utáni takarítás

Kárpittisztítás

Ablaktisztítás

SOS takarítás

A fentiek ajánlatát helyszíni felmérés után tudjuk elkészíteni.

Hogyan néz ki az együttműködés velünk?

1. Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Töltsd ki az oldal alján lévő űrlapot, és mi megkeresünk a megadott elérhetőségeken.

2. Feltérképezzük a helyszínt

Megbeszélünk egy időpontot, majd kimegyünk és felmérjük a helyszínt, megnézzük mennyire és hol van szükség a tisztításra.

3. Egyedi árajánlatot adunk

A helyszíni látogatás után, személyre szabott árajánlatot küldünk Neked, ahol figyelembe vesszük az egyedi kéréseidet, igényeidet is. A takarítás ára mindig függ a szennyezettségtől, terület nagyságtól, elhelyezkedéstől.

4. Megkötjük a szerződést

A megbeszélteket írásban rögzítjük, hogy minden a leggördülékenyebben menjen.

5. Ragyogóan tiszta irodát varázsolunk Neked és kollégáidnak.

Így már jobb hangulatban, hatékonyabban telnek a munkanapok, és mindenki remek kedvvel léphet be a tiszta, rendezett irodába.

Miért dolgozz velünk?

Céltudatosság

Minden kollégánk ismeri a küldetést. A BestClean csapat minden tagja a legjobbat hozza ki magából, hogy ezzel mások munkakörnyezetét a lehető legjobbá varázsolják.

Megbízhatóság

Feladatainkat mindig a megbeszéltek alapján látjuk el. Időben a helyszínen vagyunk, mindig a legjobbat nyújtjuk, ellenőrizzük a munkánkat, tartjuk a vállalásokat, becsületesen dolgozunk.

Szakmaiság

Mi hivatásként tekintünk a munkánkra, mert tudjuk, hogy milyen fontos célt szolgál. Ezért folyamatosan képezzük magunkat, hogy mindig meg tudjunk felelni az aktuális elvásároknak.

Emellett, a fantasztikus hír az, hogy 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk és ajándékot is adunk.

Amennyiben nem vagy velünk tökéletesen megelégedve, visszafizetjük a pénzed. Ráadásul, hogy rendszeres ügyfélként megköszönjük Neked, hogy belénk vetetted a bizalmad és minket választottál, ajándék ápolószerekkel kedveskedünk. Segítségükkel hatékonyabban varázsoljuk szebbé a környezeted.

Kinek ajánljuk az időszakos nagytakarítás szolgáltatásunkat?

Azoknak, akik nem kívánják lecserélni a mostani takarító személyzetet, azonban időről időre szeretnék, ha irodájuk minden négyzetcentimétere ki lenne alaposan takarítva.

Cégtulajdonosoknak, akik

szeretnék, hogy a munkavállalóik egy tiszta, rendezett és egészséges irodába lépjenek be minden reggel, és azt érezzék, igenis meg vannak becsülve, mert makulátlan környezetet biztosítanak a munkavégzésükre.

Iroda bérbeadóknak, akik

prémium, elsőrangú irodákat akarnak kiadni, ahova a cégvezetők nyugodt szívvel küldik be dolgozóikat, és melegen ajánlják másoknak is, hisz friss illat, tiszta padlószőnyeg és ragyogó ablakok fogadják őket.

Kezdjük is el a munkát!

Töltsd ki az űrlapot, add meg elérhetőségeidet, és mi felvesszük Veled a kapcsolatot.